شرح وظایف مسئول حسابداری

  • محاسبه وپرداخت بدهی پیمانکاران براساس قراردادهای منعقده و صورت جلسات تنظیمی
  • پرداخت بهاء اجناس ، کالاها ولوازم یدکی و همچنین سایر ملزومات مورد نیازتوسط واحد کارپردازی و اخذ مدارک تنظیمی جهت کنترل فاکتورها ودرخواستهای خرید
  • پرداخت کسور بازنشستگی ، خدمات درمانی ،مالیات و بیمه عمر
  • ثبت کلیه اسناد مالی در دفتر روزنامه وکل
  • ثبت کلیه اسناد مالی در نرم افزار رایانه ( روزنامه – کل – معین)
  • پرداخت حقوق ومزایای ماهانه پرسنل سازمان
  • اخذ چک از مؤدیان بابت تقسیط بدهی آنان به سازمان
  • ثبت اسناد دریافتنی در دفاتر مربوطه ونرم افزار رایانه
  • وصول چکهای اخذ شده و صدور مفاصا حساب در خصوص چکهای وصول شده و ارائه آنها به مدیران ذیمدخل
  • تنظیم اسناد هزینه کلیه دریافت ها و پرداخت های سازمان
  • ثبت دفاتر کل و روزنامه
  • تهیه صورت مغایرت بانکی حساب جاری بانکی
  • تهیه گزارشات بانکی
  • کدینگ شدن بودجه ابلاغی و ثبت در دفاتر
  • تعهد نمودن اسنادخریداری شده توسط واحدتدارکات وکلیه لیستهای حقوقی و غیره
    ثبت اسناد تعهد شده در دفتر اعتبارات
  • انجام کلیه اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع میشود.
Top